مالی - اقتصادی- مدیریتی - کارآفرینی

مالی - اقتصادی- مدیریتی - کارآفرینی

گزارش ها، تحلیل ها و مصاحبه های من در حوزه مالی و اقتصاد (اسلامی)، مدیریت و کار آفرینی
مالی - اقتصادی- مدیریتی - کارآفرینی

مالی - اقتصادی- مدیریتی - کارآفرینی

گزارش ها، تحلیل ها و مصاحبه های من در حوزه مالی و اقتصاد (اسلامی)، مدیریت و کار آفرینی

اصلی ترین وجه اشتراک بیل گیتس و اغلب کار آفرینان بزرگ جهان


منتشر شده در بورس پرس


با خواندن این مقاله به این باور می رسیم در هر کاری که با علاقه مشغول آن هستیم، همزمان می توانیم یک کار آفرین موفق هم بشویم. 


تصور غالب ما اینست که همه آنها در "شانس" و یا "سرمایه" و یا "ایده" نقطه مشترک دارند در حالی که اینطور نیست.


به شکل منطقی می توان تصور کرد که آدمهای موفق از ترکیب "سخت کار کردن" و "زمان بندی مناسب"  بهره می برند. واقعیت اینست که سودمندی کار و کسب به سادگی ترکیب کردن "یک ایده خوب" و "سخت کار کردن"  نمی باشد.   ادامه مطلب ...

پنج انتخابی که برای همیشه شما را پشیمان خواهند کرد


"من محصول شرایط محیط اطرافم نیستم، من محصول تصمیماتم هستم. استفان کاوی"

روزهای ما مملو از جریان دائمی تصمیم هاست. بیشتر این تصمیم ها مربوط به امورمادی بوده اما بعضی از آنها بقدری مهم هستند که ممکن است تا آخر عمر با نتایج آنها سر و کار داشته باشیم.  

ادامه مطلب ...

بازار سرمایه و سرمایه اجتماعی


منتشر شده در پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه ایران


"یافته‌ها حاکی از آنست که اعتماد یک عنصر تعیین‌کننده مثبت در تعمیق و نقدینگی بازار سهام و مرتبط‌ترین جزء سرمایه اجتماعی در توسعه این بازار می‌باشد. نوسانات تورمی از سوی دیگر موجب از بین رفتن اعتماد در معاملات سهام می‌گردد." 

ادامه مطلب ...